Wednesday, April 9, 2008

Sampai Menutup Mata...

Aku bengang betul lah ngan maxis nie.. Tb2 jer sms yg 1500 tu kna hbiskan. Aku ni dh lh jnis xske msj2 org. Bkn smbg tp mls nk taip msj. Kan best klu ad hp yg kta ckp jer ap yg nk d taip n then ia kuar sndri. Wah klu ad aku lah org prtma beli.

Hari ni aku bengang gler ngn pinggan plastik tu, jnji nk bg mrkah test, tp xde plak. Bengang gler ar. Then aku dpt th karipap inti ayam betina wat hal lg. Kli ni mgsa die si prempuan cowboy tu.. hahahaha kna lh mreka. Akhirnye biawak pondan dh sedar akan hakikat bhawa die xblh lg nk over2. Aku ckup bengang ngn die. Ni lg sorang Tok batin org asli, asyik nk mngeji aku jer kt kmpus. Ble ada org jer mlut tb2 brtkar jd radio antik. Dah lh hidung kemek..

hhhmmm... dh nk hbs sem dh. Lg mggu jer nk fnal exam. Then ada lg 1 sem nk grad. hahahaha Xsbo aku nk grad.

___________________________________________________________________________________________________

Kempen telan coklat : sia2 jer Taugeh hitam tu nk bebaik ngan aku. Xde mknenye.

No comments: