Tuesday, July 22, 2008

salah kah aku ???

hari ni aku ckup sdih ble tringtkan pristiwa pagi td kt klas air-cond.. aku x fhm knapa aku jadi mgsa ?? tp walau apa pun aku pasrah.. smlm pn die ada marah2 jgk. masa lpas kna mrah tu aku mmg nk mnangis pn. spe yg x malu wei. kna mrah cmtu dpan kwn2 yang len. 4 sure lah aku malu... mmg dh nk meleleh air mata aku ms tu. tp aku tahan jer. en mad mmg kejam.. aku bkn nk mngutuk die tp prbuatan die tu mmbuatkan aku lbh mls nk g klas die. aku bkn nk mnunjuk2 pn aku ada hp. just nk save note reminder kt dlm hp.. itu pn yg brkaitan dgn sbjek air-cond tu. knp ek manusia ni di hakimi dgn luaran shaja tnpa mlihat aper yg brlaku sbnarnye.. len lah klu aku mmg slh pn.

skrg ni emosi amat trgnggu dgn tndaklan ittew, perlukah aku mntk maaf ?? rasa malu pn ad gak. tp die pn salah gk.. lcterer kot.. xkn lah nk mntk maaf.. tp die mnusia jg. th prasaan ble kna mrh cmtu. wlau apa pn aku geram sgt. ni lpas ni 4 sure lh aku x blh lpekan pristiwa ni.. ptg ni aku mcm mls jer nk g klas automation.. mood nk stdy hlg. td ms klas design pn aku tnsen. x lh fokus. bnci.....

sorry en mad sbb saya trpksa mluahkan semuanya kt sni..


1 comment:

puterikurekure said...

tabahkan hati.
ala, biasala lecturer.
memang suka wat kite dendam kat dia.

chin up k!