Monday, July 20, 2009

RINDUNYA KAT ARWAH “KAK BELL”


kak bell yang belakang aku tu.. baju kuning.

Korang pernah kehilangan kawan yang rapat ngn korg x ??
Sejak akhir2 ni aku sering teringat kt arwah. Ntah knp ek ?? kdg2 tu kan smpai kuar air mat able tringt kt die. Dlu ktorg mmg classmate sjak form 4 lg. aku msih ingt lgi tmpt dduk die. Die slalu wat kami dlm klas tu terhibur. Die mmg klakar n giler2 mcm aku. Klu g rehat tu, msti ktorg g sama2 walaupn kdg2 x pegi sama. Tp knp ek aku ckup sdih skrg ni ble tringt kt die.
Aduhai…. Sdihnye. Kak bell ni lelaki ok.. Ktorg pggil die kak bell sbb die suke sgt watak erma Fatima dlm cter laila isabela tu. So die mmg slalu lah wat aksi2 mcm watak tu. Pas hbs form 5 ktorg msuk form 6 slame smggu pastu trus quit. Die msuk kolej n aku msuk uitm. Die mmg bercita2 nk jd fesyen designer. Kat kolej die mmg amik kos tu pn.
Aku ingt lg dlu die ada wat 1 design baju raya tuk aku. Die dh jnji nk jahitkan bju tu tuk aku. Tp x smpat raya die dh pegi tinggalkan aku selamanya. Ya Allah ko berkatilah kak bell. Aku sgt rindu kt die. Dlu klu aku cuit sem,, aku selalu pegi umh die. Skrg ni dh xde lagi dh. Msa aku dgr die mninggal tu, hanya allah jer tahu betape aku sgt sdih time tu.
Now aku cume blh doakan jer kt die.

2 comments:

Unknown said...

jangan la sedih2 mirul..

untung kak bell tu ada kawan cam ko nih yang doa untuk dia..

papehal pon yang pegi tu dah pegi.. kita kena hargai yang masih ada.. aku pasi mesti ramai lagi yan sayang kat ko n amek berat pasal ko..

jangan sedih2 k..

konspirasi said...

tq min