Thursday, February 25, 2010

ketika cinta bertasbih...


hehehe.. sbenarnye tjuk entry xde kaitan pn dgn aper aku nak ckp pagi nih
hehehe..

aritu lupe nk bgth pasal ROSMAH
well utk yg mngenali rosmah
die dh selamat berkahwin dengan pasangannya erdi(angah)
so aku doakan diorg berbahagia smpai akhir hayat
hehehe... jgn tnye ble aku nak kawin ?
x suke soalan tu

aku skrg ngh gler dgr lagu nih
wlupn dh byk kali dgr tp mggu nih aku kerap dgr
ntah lah..
lirik die sgt indah
well sperti zman2 sekolah dulu
ayat2 yg puitis mmg jd tema bdak2 kelas aku
(amir terutamanya)
klu korg nk th amir sgt ske tulis ayat2 jiwang
very the....

ketika cinta bertasbih
lagu nih aku nak hadiahkan utk korg
jgn lah tnye knp plak mamat ni tb2 nak bg lagu lah bgai
korg amik jer lah
nnt dgr k
hahaha...

mulai mggu ni aku akn bz yg melampau
since final exam dh nk dkat
so prsediaan tuk fnal akn brtmbh
so akn mula bertapak kt library 24 jam tu
stdy mne yg ptut
klu sem lpas aku stdy smpi 2 3 pagi kt library yg sejuk beku itu
sem ni xth lah

oh ya
pagi nih ble aku buka peti mkanan aku
tgk2 tggal roti 3 kping + sup VONO
so pagi nih brkfast tu jer lah

x sabor sgt nk bulan 5 nnt
nk jmp housemate2 aku masa kat penang dulu
rindu gler kt diorg
sgt rndu
korang tggu aku k !!

hari ni
HARI KEPUTERAAN NABI MUHAMMAD s.a.w
so aper yg korg hadiahkan tuk baginda ??
byk2 kan amalan k

k lah... nk out ni
nk siapkan assgnmnt..

1 comment:

gjee shell said...

pengumuman: am kawen umor 30 wei..hahaha..mak dia dah bg warning awal2...