Friday, August 22, 2008

aku di penang sudah...

hola... assalamualaikum..

aku baru sampai penang pagi td kul 8.33 pg. then aku naik cab utk blk rumah.. korang nk th x berlaku satu peristiwa yg mnyakitkan hati aku mlm td. bgmana aku ditipu utk naik bas buruk dan bukan vip. dahlah bas tu berbau, then ada adegan mksiat sblah aku(pasangan melayu ok).. nk jer aku azan kat situ. yg plg geram tu.. bas ni dipenuhi dgn rmbongan cik kiah yg exited nk pg utara. geram.. bising sgt.. xper2 lpas ni klu aku jmp promoter tu th lah nsib die. hajor sikit...

ksian mona kna tipu ngan budak tu.. saborlah dik..

so aper ek nk cter ms aku cti aritu ??

byk tau tp aku rgkaskan lah ek.. aku bw si mien(roomate aku) tu blk jb. nk mkn msakan jhr katanye.. then korg nk th aku bw lah die jejalan pg city spuare yg agak trkenal kt jb tue. aku bw g danga bay.. huhuhu



ni lah budak mien tu.. tgk kt mne die bergmbo tue. havogue occay.



ni hah aku.. muka selekeh. eh tue baju baru tau. beli kt east india aritu. huhuhu

No comments: