Saturday, August 2, 2008

shopping...

hmmm... pg td aku bgn pg kul 8.20am. heh ?? fhm2 jer lah eh. n bgmana hri ni ada test design. nsib bek smlm aku smpat stdy n hafal mne2 yg patut tuh. dpt lah jwb dgn tnangnye.. en mazlan nih blh tahan gk die. siap wt test mcm final exam. ada tulis2 nma sper yg pgi toilet lg. mrepek x ?? ok lah tuh. eh korg lpe nk bgth. spect mata aku hilang n korg th ada pd spe ?? en mazlan. nsib bek x hlg. klu x mmg aku kcewa gler ar.. dh lah spect mata tu mahal. (jenama POLO k ). x berbaloi klu hilang.

crite nye cm nih. aku nih kan jnis yg xsuka pki spect so time klas dsign tuh aku pn buka lh sbb xde nk tgk lctrer mngajar. time tuh klas kompter. so xd bnda nk wt kan. bukalah spect mata ittew. scan die ok.. nsib bek tchnision tuh smpankan spect mata aku. klu x mati dik oi..

then after test td aku g snway carnival with sammy n min. kcewa izat x ikut. geram... aku bli tshrt BUM td. ad less.. hehehe. cntik gk lah. clour die sgt vogue. ala2 cream n gray gttew. then ak bli mouse lptop n also shmpoo. tu jer tp duit hbs hmpir rm100 gk. x th aku nih. tp xper nmpk brg yg aku bli tuh. bkn bli mknan ntah apa2 kan.

next week hri isnin mlm ada lunch kt hotel. si min nih blanje. aku 1 table ngn bum. best.... (mona msti th spe dak ittew)

No comments: