Tuesday, January 20, 2009

MAUT

hehehe... smlm mmber aku tgk wyang cter MAUT... die kata sgt takut yer. ala2 insaf 2 saat gttew. koser aku statement die. (koser = x kuasa)

die ckp cter tu klu korg tgk blh rse tau mcm nk mati. mmg insaf sketika. tp konsep kwn aku ni pnakut, so ktika org lain HARUK tgk cter tu die wat keje lain. faham2 jer lah ek klu dh kapel tu mcm2 lah trjadi. (jgn salah fhm yer... aku kawan ngn sumer org x kira jahat atau baik walaupn aku th diorg wt bnda jahat. aku dah nsihat dh)... kwn aku nih betina (bkn golongan prempuan baik). x koser aku nk fkir mslah die sejak zaman nabi dlu. motif ???

die suruh aku tgk cter tu. xth best ke x tp mcm nk pegi. since aku pn xde keje nk wat lgi nih. sambil cari keje yg x jmp2 lgi. nnt lah ek mia aku tgk yer....

ada keje kosong x ??

td pgi aku g kmpus shah alam... uruskan psal sumer bnda tu. tp x settle gk. mraselah aku maki uitm. gttew..... tp aku dh apply upu julai. so xde lah risau sgt. harap sgt dpt smbg blajar.

korang td kan aku ada dgr radio era.. (dlm kul 1 gttew rancangan aznil) sgt touching yer... sgmen tu ttg org2 yg ada kehilangan org tersayang hari nih. mcm kematian lah. so lepas nih blh wat drama queen ek kt era. bgth lah Ketua Program meninggal. havouge uolz... KOSER !!!!!

k lah nk kuar.. daaaaa... zaza aku xjmp tag kamu.

1 comment:

farynnathewarriorprincess said...

adoyai... tag tu agak lame... sile tgk entri2 yang lepas ye...