Thursday, January 22, 2009

aku dan dilema....

x KOSER aku ble teringt sorang mamat nih... dlu aku prnah kenal sorg budak laki nih. ya allah taubat xkn jmp die. betape aku bengang lah ngn die. nk th kisah nye ???

mse tu aku msih mnuntut kat sekolah mnengah lagi. biaselah kan bdak2 sek nih kelaz tuition mlmbak. berabis duit mak bapak jer. g klas bkn fokus tp harukkan drag g sek. yelah time tuition jer lh pki jeans n t-shrt. klu x mraselah pki kostum sekolah. yark !!!!

sblm aku smpi kt kelas tuition tu.. aku g lah kat sebuah kedai mkn nih. kononnye nk beli air milo ais. havouge uolz kdai tu. betaper rmai org stiap mlm. mampu ???

: iklan : skrg nih aku kt kedai mkn area shah alam nih. tb2 ada mkcik dtg jual krepek. kesiannye. aku teringt kt ibu aku. tp ibu aku x jual kerepek yer :

mse kt kedai tu aku smentara aku ddk tggu air, aku ddk kat sbuah bench. blh x tetiba jntan tu dtg kt tmpt aku tb2 mntak aku rm2

supaya ?? koser aku xknal mntk2 duit. aku tnye nk wat per ?
die ckp xckup duit byr mkanan yg die beli. aku tgk matilah byk die bngkus mkanan. dah lah aku xknal die. tb2 jer kan. aku pn xbg lah. then mcm nk mrah plak kat aku. aku wat xth jer. yg pnting !!!! sblm die kuar die ala2 nak terjatuh k. padan muka. aku pn xth cmner die byr duit rm2 yg xckup tu. lpas aku xlayan die die pegi kaunter n trus blah. kesian kan org cmtu. ada gk wujud kt dunia nih. aku bkn xnk bg tp xknal.

lgpn aku xbw duit byk
ckup2 utk beli milo ais tu. salah ker aku ?? taubat lpas tu klu jmp mamat tu aku lari. koser jd pngemis kt kmpung sndiri. muka mcm mat indon.

1 comment:

Naili said...

bahayanye...

boleh kne pukau tau mcm 2, ko ni mcm x tau je shah alam, takot aku dgr citer.
kite x tau hati budi org. tp mase die mintak RM2 2 muke die mcm mane ek?????