Monday, February 2, 2009

sekitar majlis persandingan maksu aku

maksu n paksu aku nak msuk kwasan rmh

meja buffet

masa makan berdamai

i like this pic... pelamin tu terletak bersebelahan ngn cermin dinding yg besar kt rumah aku.. so mcm nmpk besar lah pelamin tu


sumer adik bradik ibu aku


ni masa pengantin nak masuk kawasan rumah.. mampu ada silat lah bagai ??


ni anak2 buah aku... comel kan ??


diorg wat show 2x... masa bersanding n masa makan berdamai


bergambo ngn maksu aku.. radakkan


yang tengah tu pengurus diorg... aku koreografer jer.

ni hah yang aku janji dulu... gambo kawin maksu aku kat umah aku pada 29 november 2008


5 comments:

Naili said...

wah, rugi x dpt tgok bebudak nari 2... mssti comel gilew...

AF Mustaffar said...

I think over la kahwin2 ade penari kanak2. I lebih prefer sex party before bersanding...hehe! Jangan marah ek g-a-j-a-h! Semoga selamat sambung belajar nanti!

deadgorgeouszaza said...

huhu... kalo aku jemput bebudak tu untuk kenduri kawen aku, de diskaun x..? ehek!

Mohd. Muhaimin Radzuan said...

mirul.. nanti nak tempah budak-budak ni menari k.. nanti aku bgtau ko k..

konspirasi said...

naili : saper suroh x dtg.

bulat(sammy) : i org islam. xde sex party.. koser lah

zaza : blh jer. aku bg diskaun utk ko yer.. hehehe. koser nk kawin dh

min : hahahha... blh jer tp wt mse ni diorg x available lgi. ada prtndingn dlm ms trdekat ni