Sunday, October 19, 2008

Kenapa Ek ???

kenape ek klu kita dah mula syg kt seseorg tu, msti ada sesuatu yg akan kita risaukan...
tolong jwb ???

sedih kan klu org yg kita syg, org yg kita tatang bagai minyak yg penuh, org yg kita protect, org yg kita rindu tiba2 pergi mcm tu jer. walaupun ada kata putus tp hati ni ttp sakit. x faham sbnarnye aper yg die nak. dekat 2 tahun berkawan.. aku msh x fhm knp die wt aku mcm tu. dia x ckup fhm dri aku ker atau aku yg x mngerti ??

betul kata kwn aku... "merul ko x pyh lah nak harap aper2 dari dia sbb suatu hari nnt ko sendiri akan mnyesal"

ntahlah.. aku ni bodoh sgt lah sbb x amik kisah kata2 tu.

masih ingt lagi mse tu kan... die curi2 amik no tel aku. kelakar kan. kadang2 kisah2 lama ngn dia dtg tiba2 jer. sakit sgt nk ingt...

kalau turutkan hati aku... nak jer aku lari. tapi kuat ker aku nak lupekan die ?? sakit nye...

hari ni mood aku kurang baik... pagi2 tadi ok jer then ble dh kt kmpus aku moody tetiba... dulu kan msa bercinta sepenuh masa die kt aku. even kadang2 agak bosan tapi ttp suke. skrg dh xde lagi. itulah aku.. sengal.

thnks yer kpd sesape yg bg semangat kt aku... terkejut gak inbox myspace n friendster aku penuh ngn msj2. even yg x pernah msj pn tiba2 msj. korang lah kwn aku dunia akhirat.. mmuuuaahhhh.. !!!

so aku dah upload lagu didi fazley - dambaan cinta... korang dgr lah ek smpai hbs. maybe korang pn akan fhm aper yg aku rasa skrg ni. dengar setiap lirik tu dgn teliti.

1 comment:

shahkalut said...

biasa r beb hidup dlm dunia ni yg slalu jd mangsa org mcm kita r