Friday, October 31, 2008

How i realize about us....


rindu kat korang....


first of all aku nak mntak maaf kat kwn baik aku yg amik berat kt aku psal kisah aku ngn "dia". faham2 jer lah sape yg pernah marah aku ble aku teringat kt dia. sory yer... aku bukan x nak lupekan die tp kenangan mmg ssh aku nak lupekan. since aku dh ckp psl kenangan, so aku nak kongsi salah satu kenangan indah bersama si dia....

korang pernah pegi danga bay x ?? (located at jb which is one of my fav "melaha" place....
jgn keji yer bkn aku brmaksud yg bukan2 tp just nk kongsi kenangan jer.,, dlu kan mse dia dtg jb. tmpt first yg dia ckp nk pegi adalah danga bay(teluk danga)....

tmpat tu agak menarik sbb pmandangan yg sgt lah aku suka. kt sana korang blh tgk pmandangan laut n kapal2 layar.

ni ada gambo2 kat danga bay...

cantik kan tmpat ni....

so back to the story....
kalau korang pegi kt danga bay ni korang akan jmp satu kedai yg jual ABC with variety of color n flavour. dulu msa dia dtg sna, die tnye aku tmpt mkn abc yg sedap.. so aku bgth lah tmpat tu. bgmana die sgt truja yer. yg pasti ada ais krim yer.... sedap nye !!!

ada lgi lah smbungan kisah tu tp x pyh lah citer skrg. lain kali yer. nak kongsi ngn korang lagu ni... agak best gak. dh lame x dgr. juga utk si dia....

Cintai Aku - Rossa

sanggupkah ku bertahan tanpamu di sampingku
setelah kau memutuskan kita berpisah
serasa seumur hidupku selalu denganmu

haruskah kurelakan, haruskah ku berjalan
tapi bayang wajahmu selalu di anganku
karena cinta yang dulu pernah kau beri
takkan ku lupa untuk selamanya

reff: cinta dan sakiti aku
kalau itu dapat membawamu
kembali ke pelukanku lagi
aku rela memberi segalanya untukmu

malam yang dingin ini membuat ku menangis
melihat gambar kita yang dulu bahagia
kemana perginya masa indah itu
tuhan tolong kembalikan kisahku

repeat reff

cinta aku, sakiti aku
kalau itu dapat membawamu

repeat reff


No comments: