Saturday, October 11, 2008

sebening lalu sewaktu Malam Pra Graduan UiTM Penang

tahu2 jer dh sem akhir aku skrg... huhuhu...

kenangan sepanjang berada di uitm penang sgt lh ssh utk aku lpekan.. bersama insan yg aku syg, yg aku benci sangat, yg aku sgt admire, yg org admire kt aku.... gttew..

hari aku msih leka lagi dri brsedia utk tggalkan uitm penang ni.. sedih tau sbnarnye tp kekadang ada gak x sabo nk tggalkan tmpat ni.. ntahlah ssh aku nk gmbrkan. gembira atau sedih bkn jd bhan ukuran tp kenangan spnjang di sini.

(di saat ini tetiba air mata aku berlinang)

lagi beberapa mggu jer aku akan berada di sini. cepatnye msa berlalu.. lpas ni xth lah ble aku akn dpt tulis blog ni lgi.. yelah ble dh berada di tmpat len tntu suasana len. mgkin ssh nk dpt internet. len lah klu aku dh keje. ada table sndiri utk update blog mcm org2 len. so klu tetiba aku stop tulis blog sorry sgt yer. dulu pun ada org kata x pyh lah tulis blog sbb wasting time tp aku truskan gak sbb melalui blog aku leh kongsi kisah hidup aku ngn org len..

lgi 2 minggu aku dh strt final exam. so time tu mgkin aku akan stop online. tp sblm blk jb aku akan bg blog terakhir di bumi uitm penang ni.

.....................................................................................................................................................................

semalam berlangsung dengan jayanye Malam Pra Graduan UiTM penang utk intake disember 2005...

mcm mne nk ckp ek.. agak meriah lah. tp sedih di saat2 akhir hati aku sgt hiba n aku moody. susah nk terangkan.. ntah kenapa hari ni aku mcm ssh nk cerita semuanya.. so aku just leh tnjukkan gmbo2 jer k.. sory sgt.. (aku sedih lah)

kat pintu masuk


baju tu ibu aku yg jahit.. batu2 permata tu aku yg jahit tgn sndiri ok..


budak2 yg duk kt table aku

sebilangan budak2 lelaki batch aku

sebilangan budak2 perempuan batch aku

ada sesetengan pic xleh nk upload sbb siza sgt besar... so korang lawat lah myspace aku or fs aku..

www.myspace.com/ice_cube5075
http://profiles.friendster.com/amerulakmal


1 comment:

Unknown said...

rugi siiioooooottttt...

spe yg x g la

hahahaha