Saturday, October 25, 2008

Saat Ni : 1.17am 26 October 2008

saat ni kan... aku bru terjaga dari tido. td dh tido kejap then terjaga. korang nk th x ?? hri ni btapalah aku lemah spnjang hari. aku demam yer...

actually smlm aku dh rse x sedap bdan dah. dh rse tekak pahit.. aku tkut gk nk final ni tiba2 demam. dahlah paper aku strt 29 oct ni. takut lah wei....

pg td aku bgn tido tgk2 housemte aku sbuk2 nak kuar. tggallah aku kt rmah dlm keadaan demam. dengan semalam aku x mkn n hri ni aku sgt lemah utk kuar rmh. perut lapar tp xde slera nk mkn. niat nk pegi hspital tp d sebabkan bbrapa faktor... x jd. nnt lah ek aku xplain klu aku brsedia.

so kmbali kpd crita asal.... korang nk th x knp aku terjaga dri tido ?? sbb aku mimpi "dia"... ntah lah xth knp msti mimpi die.

yg aku ingt dlm mimpi tu ktorg nak pegi kt sebuah shpping cmplex.
die ckp kt aku yg die nk belikan aku sesuatu.
dia sruh aku tggu kt tepi jalan.
yg peliknya aku nak kejar dia tp x mampu nak gerak.
dia hanya senyum jer...
aku nmpak ada sesuatu kt tgn dia yg seakan kristal.
ble aku panggil dia ckp tunggu jer kt situ jgn ikut dia lagi sbb nanti die dtg kt aku....
tiba2 aku terjaga sbb dgr sore org gelak. (sore housemte aku yg bru blk)...

knp lah aku msti teringt kt dia ??
dia kata dia dh ada yg punya... cepat kan dia cri pgganti aku ?? ssh nak percaya smada itu hanya tipu helah atau realiti utk wt aku cmburu. actually x jeles lngsung !!!!!


aku cuma nak dua benda ni berjalan seiring
sbb aku dh penat utk pimpin diorg




2 comments:

deadgorgeouszaza said...

uiks... mimpi hanyalah mainan tido... sebab ko da banyak tido! hehe!! merul, dh2 la tu... lupekan je dia... cr je yg laen... :) ek??
get well soon k... aku soh gi spital, xnk! huu... sorry la smlm aku x reply ym ko... aku tido la... :p

konspirasi said...

oh tq yer... mmg nk cri lain pn