Sunday, November 2, 2008

aku bercelaru....

aper yg blh aku katakan skrg ni.... aku blur wat seketika. aku xdpt fkir solution utk semua msalah yg dtg scara tiba2. korang aku xth nk ckp mcm mne. xth nak citer kt saper. bkn x prcaya or xd tmpt nk cter tp aku xth nak strt cmner. even i myself can not handle it rasionally.

dlm mase tempoh bbrapa hari ni aku trpaksa fkir plbagai mslah yg paer aku blh katakan sgt mgganggu final exam ni. yg penting bkn msalah berkaitan orang lain. aku bingung sgt !!!!!


aaaaaarrrggghhhhhhh...... tolong ek jgn tnye aku aper2, knp, or whtever.


aku bengang !!!!!!!


3 comments:

farynnathewarriorprincess said...

wut's up wif u dude...? ske mcm ni tau.. tanak bagitau aku.. ape la....

konspirasi said...

sory sgt zaza... aku x sedia lg

Naili said...

npe la korang ni ske lyan bad mood korang????

am ko ni mcm airiel la... sbijik... cbe ko bkak blog die...

citer korang sme lak...

ceriakan hdup anda selalu klau ada masalah citer kat aku tros...

aku tau msalah ko ngan R****** ko 2... abaikan jer...

n ex ko 2... dalam dunia ni x smenyer kekal...