Thursday, November 13, 2008

kekeliruan jantina....

korang ada baca paper hari ni x ???
td mse kat library sambil2 tggu kimi dtg stdy ngn aku.... aku baca kosmo. wah terkejut ok pasal cter fatwa pengkid haram.... xth nak komen aper tp yg pasti bnda ni agak snsetif tau. klu korang nk tahu kat area2 rmh aku nih rmai sgt golongan ittew. diorg siap ada buka kedai mkn tau. gigih uolz nk sara gf diorg. aku tgk feeling2 jer diorg nih ngn gf peluk2 dpn org rmai. nsib bek diorg masih 'perempuan' walaupn dh TOT''''''......

sory yer just selingan semasa. sperti yg aku mntion sblm nih. aku lpas ni mmg ssh skit nk update blog. bkn xnk update tp bz uolz. final exam nih wat aku bengong 2 saat tau. klu org ada penyakit kuku dan mulut... blh beranak setahun dua kali tau. eh penyakit tu mnusia lh dpat ker ?? sengal...

btw tggal lgi beberape hri jer nk hbs diploma nih. sperti yg aku hrapkan semasa part 1 dulu. x sabo nk hbs diploma.

lpas ni msing2 bw haluan sndiri even mgkin akan berjumpa lagi kat shah alam tp time tu dh len. akan wjud kawan baru... housemte baru.. n envrnment bru. oh ya 22nov ni h maksu aku kawin.. last mnite uolz atuk aku wat kat kpg. then 29 NOVEMBER 2008 kat umha aku plak.

p/s : kepada yg nak dtg umh aku nnt tlg eh cntct aku. bkn per sng skit aku nak adjust ole2 nnt. bg bunga telur ok jer kot... hehehe well stakat nih kwn2 aku kt penang blm ada yg nak dtg tp yg kt kelantan dh berderet yer nk dtg. ktanye nk g desaru. then sggah umh aku.

naili, zaza, kimi, puterikurekure, n sumer blogger yg len di jemput dtg....

aku sbnarnye xth nak bg hadiah per kt maksu aku. yelah kan last mnite tau aku wat kptusan nak blk nih. klu x aku kan kna pegi festival budaya. korang rse aper ek hadiah yg berbaloi utk maksu kesayangan aku tu ???

smlm aku call die ckp pasal hadiah.... very the over mntak aku mcm2. gigh kan aku nak cri duit bli keinginan die. kwn au ckp bg pakej percutian... honeymoon... mampu ???????? mati uolz aku jd ajen perlancongan. baik aku bg hadiah tu kt parents aku. ni utk keje kawin lah. klu utk percutian tggu aku keje yer nnt.

blh x ada org tnye bile aku nak kawin ??? erk !!!! soalan very the mati nak mnjawab. bersesuaian dengan tema aku sekarang.... single n not available.. so konsep2 kawin muda nih mntak jauh yer. bru beberaper hari aku umur 21 tahun. kawin tu bnda terakhir yg aku letak dlm list yg aku x perlu fkir.

hahahaha..... nnt lah ek aku upload gmbo maksu aku kawin. tttuuuunnnggggguuu.....

korang aku sory sangat pasal kad jmputan. aritu ibu ckp kad jmputan ada salah alamat n tarikh. so kna wat bru. nak bg kat korang pn x th blh ke x. aku try dpatkan kad tu n bg kt korang yg terdekat.

aku tgk skrg nih kan trend plak eh tulis blog siap ada highlight2 lagi. capital letter lah... menarik uolz nak baca tp ble nk serabot sgt maaf lah yerk. aku TL jer... (TL = tak layan). tp klu kekawan yg baik ngn aku aku gigih kan jua baca.

korang tlg check backgroud tu dlu sblm letak clor kt font tu. aku tgk ada yg ssh nak baca. cadangan aku.... tukar bckground yg simple.

ni nak kongsi gmbo evening dress kat korang... well aku mmg ske fesyen pn.




yg kat atas tu sumer yg aku mnat... catchy uolz

3 comments:

::ThisIsNotMe:: said...

blog TULISAN colourfull, aku pon minat... sbb 2 aku wat satu untuk pos aku... aku ngat nak wat mcm 2 lagi la...
tapi agak payah sbb nak kene tukar kaler n font setiap ayat...
kalo cerite pendek x per r...

n

wah... aku pon ske baju merah first2 2... mcm baju kawin aku dalam mimpi 2... merah mcm 2 la...

aku rase mcm nak dtg jew tgok mak su ko kawin... yang ko ajak aritu mak su ko ke????

konspirasi said...

oh... dtg lh. maksu lh tu...

shahkalut said...

hahhahaha biasa r beb apa pun org kata jnji kita bhagia xgngu org.