Sunday, November 9, 2008

aku sangat sunyi...

hari ni hari last aku ngn adib, mona, memen n ariri.... pg td diorg sumer dh blk.
aku sgt sunyi... aku ske ble dgr gelak tawa diorg yg kekadang agak over(mencaras memen)..

hhhaaaaaaa...... aku x smpat nk bergmbo ngn bebudak rmh aku sumer yg sem lpas. sumer nye sbb exam. sibuk jer memanjang. aku skrg ni mmg tnsen ngn exam. bygkan lah otak x hnti nk berfikir. aku ni dh lah jenis x ske pressure.

so lpas ni msti ssh nak bersama diorg tu sumer lg. sedih sgt tau ble ingt kisah suka duka kt rumah ktorg ni. hhmmm.... byk sgt kenangan tu yg sukar utk aku cerita. terlalu byk.
aku terase sgt sunyi ble diorg sumer dh blk.

aku rindu kt diorang sumer. lpas ni xth ble lg dpt jmp n gelak reramai. then tgk the nanny ngn mona, carut ariri, gelak tawa memen n imaginary hill adib tu.. sammy ?? oh my nenek !!! rindu carutan u....

aku blk johor 20 hr bln kot. tiket x bli lagi. ntahlah.... xth samada aku sedih ke x tggalkan tmpat ni. aku sgt syg tmpat ni. even kekadang mnyakitkan tp aku sgt syg tmpt ni.

hhhmmm......


1 comment:

deadgorgeouszaza said...

huiks.. rilex la... aku pun dapat rase kesedehan ko tuh... baru ain je yang da balek, tapi aku da rase sunyi giler... tapi hell, de member laen kan... so, no big deal... it's a small world... still ley contact... k? =)
hepi2 k... no pressure!!!