Sunday, November 16, 2008

korang nak mintak pendapat pasal lagu nih....

Aku Tak Mau Sendiri

Sejak ia pergi dari hidupku
Kumerasa sepi
Kau tinggalkan ku sendiri disini
Tanpa satu yang pasti

Aku tak tahu harus bagaimana
Aku merasa tiada berkawan
Selain dirimu
Selain cintamu

Chorus:
Kirim aku malaikatmu
Biar jadi kawan hidupku
Dan tunjukkan jalan yang memang
Kau berikan untukku
Kirim aku malaikatmu
Karena ku sepi berada disini
Dan didunia ini aku tak mau sendiri

Tanpa terasa kuteteskan air mata
Yang tiada berhenti mengiringi
Kisah dihati

Aku tak tahu harus bagaimana
Aku merasa tiada berkawan
Selain dirimu
Selain cintamu

Chorus 2x

Dan didunia ini aku tak mau sendiri

smlm ada orang hadiahkan lagu nih kat aku. die sruh aku kaji lirik n lagu tu...

apa pndapat korg ???

8 comments:

Naili said...

erm....

suke gak...

tapi ni lagu lame la...

Aku tak tahu harus bagaimana
Aku merasa tiada berkawan
Selain dirimu
Selain cintamu

kawan biar seribu
cinta biar satu....

biar hilang cinta yg satu sbb kawan yang ramai leh back up...

so, merasa la org yg kurang kawan 2....

Anonymous said...

ye2... sokong jugak org yang kat atas tuh... hmm.. tapi kalo de org yang buang kawan, cane ek...?
anyway, lagu tu mmg best la konspirasi... heart-breaking piece... but the singer... x ske sangat laa... hehe.. no offence, in case u lurve her... =D

Anggerik said...

lagu ni ok je...

erm..

kalo buang kawan padan muke kawan 2 sbb x reti nak jage persahabatan kot...

then, mesti die ada reason kukuh sbb die buang kawan... x yah la nak sedih2 sbb die buang kawan 2...

selalu orang buang kawan ni sbb die X SETIA a.k.a X JAGA RAHSIA KAWAN 2...

eh, apahal bukan citer pasal buang kawan lak nie....

Naili said...

btol 2 anggerik...

sbb 2 kawan biar beribu...

x semestinyer dalam beribu 2 sme tau jage rahsia kawan kan...

buang yg KEROH amik yg JERNIH...

so buang la kawan yg busuk ati... kiter kawan yg bek2 je..

btol x mirul....

cput nakal said...

emm....

lagu neh x besh!!!

tp mksd die ok lar...

not bad...

jujur k..... =)

puterikurekure said...

akak dah dgr.
akak rasa lagu ni pasal dia takmo kawan dia pergi.
nak slalu berkawan gitu.

i think la.
sebab dah jelas2 kat lirik ada "aku tak athu bagaimana, aku merasa tiada berkawan"

camtu la.

konspirasi said...

tq sumer... mmmuuuaahhh... aku dh explain kt kwn aku ngn komen korng sumer nih. hrp die baca komen korng

AzRoLs said...
This comment has been removed by the author.