Tuesday, November 25, 2008

Majlis Perkahwinan Maksu Aku Pada 22 Nov 2008

ni gmbo bersama anak2 sedara.. hehe.. mne aku ?? ngh amik gmbo lah

ni gmbo makcik2 aku yg len.. ada lgi xde dlm gmbo tu.. adik bradik ayah aku ada 11 org ok

ni gmbo abg pngntin lelaki.. mampu ?? nmpk lebih muda kan ??
BY uolz...



makan berdamai kt umh lelaki..




gmbo mase rmbongan perempuan ke rumah lelaki



ni masa kat rumah pengantin lelaki..

ni masa kat umah atuk aku kat muar...

ni masa rombongan pengantin lelaki datang....


maksu aku yg aku sayang... smga bahagia maksu


ni masa malam berinai... tema bali uolz.


nnt gmbo kenduri kawin kt umh aku mggu ni aku upload mggu dpn ek.. daa....

5 comments:

Naili said...

mane gambo ko????

farynnathewarriorprincess said...

wah, sangat la grand ye kenduri makcik ko tuh... :)
aku tau, kalo aku aku ckp ni ko akan lamar aku, tapi aku nak gak ckp...
"KALO KO KAWEN, AKU NAK BERKAMPUNG KAT UMAH KO!!!"
Hehe!! jangan marah, bro!!!
stay kewl... tamo sedey2 k....

[S]itie [B]Um [B]Um said...

woah!! tema bali..

Anonymous said...

i'm new here!!
lawa la mak su kamu itu
maser tema bali tue plg best!

miYa-cHan said...

lawa la maksu dier.. maser tema bali is d best