Monday, December 14, 2009

first day kuliah sem ni...




rindu sgt kt uitm penang...

well seperti yg korg tahu hari ni utm dh start kuliah.. boley ??
aku x th knp utm strt kliah awal tp aku sperti memahami.
mgkin sbb utm jer xde cuti h1n1 kot. tu yg ala2 strt awal.

whatever !!!

well hari ni aku strt kuliah awal. seperti biasa hari pertama kuliah pnampilan aku adalah sgt maksimum. segalanya kena prfect

pagi2 lagi aku dg siap mandi n trus amik amir kat KTHO
(kolej tun hussien onn) betul ker ejaan ?? hehehee....

kelas aku sem ni x byk sgt. sem ni aku ada 14 jam kredit jer. giler byk msa free...

semalam ada sorg mmber aku luahkan prasaan kat aku psal die prssure stdy. aku sbnarnye faham masalah yg di hadapi oleh die. lagipun kos yg die amik tu mmg sgt susah.

aku mmg awal2 lagi dh reject kos tu. die bgth aku yg die nk apply upu tuk intake baru ni. aku cdg kt die msuk utm tp die xnak plak sbb jauh dri fmily.. so aku xde nk ckp per lagi klu die dh ckp cmtu.

aku hrap klu kwan aku tu baca blog aku ni, aku hrap die fkir pnjang sbelum wt kputusan. fkir kan minat n msa dpan.

aku hanya blh bntu stakat mne yg mmpu jer. die lah kwan tmpat aku luah sgala problem aku so aku bersedia utk mndengar sgala msalah die.

nnt masa nak apply upu jgn lupe bgth aku k...




p/s : sila abaikan ayat2 aku yg kurang sedap tu...