Wednesday, December 2, 2009

Mimpi “Blog” Aku Kena Banned

OMG.. korg msti trgelak kan ble baca tjuk entry aku hari ni.
Perkara yg sgt melucukan berlaku kpd aku mlm td. Yg aku ingat aku mimpi blog aku kena banned. Smpai xleh buka. Aku bgun2 tido jer trus trgelak sorg2.
Korg nk th x ?? spanjang tahun ni aku mmg x ske blik umh fmily aku. Sumer nye brpunca dari sorg penghuni yg mnumpang rumah aku. Aku x th knp aku mmg x ske ngn die. Smpai bile2 pn aku mmg x ske ngn die.
Stiap kali klu aku nmpk muka die aku rsa nk tmbuk jer muka dia. Aku bkn nk mmburukkan die tp hakikatnya die mmg menyakitkan hati.
Dlu die cakap nk mnumpang duk umah aku smpi bln 6 jer tp aku tgk smpi bln 11 ni x berambus lagi dri rmh aku. Ish mmg aku benci giler lah kt die. Dh lah badan bsuk, kaki bsuk… chooiii !!!!

Ok kita ttup psal bnda tu…
Skrg nak story psal exam utm aritu. Sbnarnya agak lama gk ek aku x update blog ni. Aku bkn xnk update tp xde msa. Dh lah kat umh aku xde tenet. Nak pegi CC tu mmg xde msa.
Aritu msa exam korg bygkan aku ada 2 paper killer dlm masa 1 hari. Dh lah dua2 paper mghafal. Mmg ting tong lah aku time tu. Tp disebabkan nak dpat result bgus aku gigihkan juga stdy. Time final exam ni aku mmg jd mnyendiri sikit. Aku bkn xnk layan mmber2 aku tp mmg prinsip aku time blajar kita blajar, time bergurau kita gurau, time melaha kita laha… kan jenab ?? hahaha… time final exam nil ah aku ada krisis ngn beberapa org kt utm tu. Bnda ni terlalu snsetif so aku mmg xleh cter kt sni. Aper yg aku blh ckap, klu sblm ni org yg selalu rsa aku akan trus mmbantu die sbnanrya die silap.
We are not in the same blood man !!!
Next kisah latihan zapin yg memanjang spanjang tmpoh aku strt cuti semester smpailah dh nak msuk sem baru nnt. Mggu ni aku rest skit sbb xde show. Yelah time raya haji nix de show lah kan. Kalau nk menari gk aku tmbak sekor2 nnt. Motif kan nak show time raya. X ingt nak brehat ker sengal ???
Strt bulan 12 ni aku strt latih tuk group boria plak. OMG… sgt penat ok.
Pasni ntah bile dpt update lgi..
K lah uolz.. ada masa aku update lgi yer.

enjoy pic masa show aritu... naina maaf gmbo dapat anugerah x dapat di paparkan. later aku post k..