Friday, December 11, 2009

Wujud nya manusia yang sangat menyusahkan aku...

well bile hujung minggu ni jmputan utk membuat show zapin sangat byk..
kdg2 tu xth nak pilih mne. at last mne yg tawarkan duit yg byk kami sapu dulu.
sehinggakan ada yg terpksa tukar tentetif program demi utk memastikan show berjalan. kelaz x ?

ni nk citer sorg makcik ni yg kini memualkan aku sangat2..
anak die yg baru berumur 6 tahun tu merupakan salah seorng penari group zapin aku.



anak die yg paling kiri tu. nama die SYAKIR

mak bdak ni mntak aku wat show kt umah adik die kt sungai mas. sempena keje kawin lah kononnya..
aritu die ckap nk show then die akan cnfirmkan smula kalau jadi nak amik memandangkan aku mntak bayaran RM100 utk show tu. die punya lah kedekut ckp mntk show free. laha x ???

aku ckp kt die duit tu diskaun utk minyak, mkeup n penari jer. kira murah lah tu aku bg sbb ktorg bg 3 lagu ok. die mcm x setuju n ckp akan call aku smula kalau jadi.

aku pn senyap jer lah n x wat latihan tuk show umah die tu. tiba2 tadi die call n cakap nak show plak. lambat ok baru nak cnfirm.. ktorg pn mngelabah lah nak wat latihan lagi, mcm2 lah. ingt sengang ker nk wat show. byk bnda okey nk kena ready.

show tu ahad ni. aku time tu dh balik utm. so xde saper nak makeup diorg. then terpaksalah aku mntak tlg sarah n kak rohaya tuk mke up diorg.

nak ikutkan hati mmg xnk terima show die tp nak jaga hati anak die tu, ktorg pn terima gk dengan hati x ikhlas. bley ???

No comments: