Thursday, December 17, 2009

hhhuuuuurrraaayyyyy !!!!!



tahniah buat skuad bola sepak MALAYSIA yg aku rasa merupakan kejayaan terbesar mereka untuk tempoh 20 tahun... walalau...

aku smlm x sempat jer nk tgk sbb blik tv tu padat n of cos aku malas nak bersesak.

anywat congrats again..

hari jumaat tanggal 1 muharam 1431 hijrah.
semoga tahun baru ni, kalian semua memperoleh keberkatan untuk segalanya.

untuk sekian kalinya aku gembira sebab utk tiga minggu berturut2 ktorg cuti hari jumaat so include sabtu n ahad. wah 3 hari trus..

yg plg best utk minggu dpn khamis klas telekomunikasi rangkaian pn class cancel. cnfirm aku balik sbb ada show weekend tu.

mggu ni xdpt balik sbb byk keje. since baru sminggu aku kt utm ni so xperlu kot nak balik minggu ni. over tau nak balik tiap2 minggu. very the anak mak.. kih3x

k lah aku nak bersiap gi solat jumaat nih. bye

No comments: