Wednesday, September 24, 2008

malam ni aku balik jb !!!!

hhhuuurreeyyyy !!! aku blk jb mlm ni...

hehe... truja beb nak blk mlm ni. aku sesangat lah mnuggu mlm ni. yelah nk blk jb. rndu gler kt fmily. korang klu duk brjauhan ngn fmily pn msti sedih kan.. blk ni nak kemas rumah.. truma blk aku tu. cadang nk tukar cadar baru. airu mse shpping ngn ibu, die kata nak blikan aku cadar baru tuk blk. or mybe just cmforter bru kot. eeee.... bestnye.

korang nnt ble aku dh blk jb. so mknenye aku tersangatlah susah nk update blog cosz mls nk pegang lptop time kt umh. quality time ngn fmily sgt lh pntg bg aku..

wow !!! adik aku ckp umh aku sudah di penuhi oleh2 pelita2 raya. so nnt after cuti raya hbs aku update blog k. aku akan upload skali gmbo suasana hari kt jb. korang tggu jer lah..


so di kesempatan ini aku nk mhon maaf kat korang klu aku ada wat salah dan silap kat korg... mklumlah kan. aku ni mmg jahat sikit.. tp baik byk. hehehee.... jmput2 lah dtg umh aku kt jb. oh yer.. kpda sesape yg raya kt muar lh lah dtg umh atuk aku yer.. nnt contct2 klu nk dtg. aku tggu tau.

jmp lagi... daaa.....


No comments: